TIVOLI JO9-2

Najaarscompetitie

van Dion Bell 07-10-2017

Reusel JO9-4 - Tivoli JO9-2 5-7

Na een kleine nederlaag bij Brabantia zijn we met goede moed naar Reusel gegaan. We zijn meteen de wedstrijd sterk begonnen en hebben laten zien dat wij de sterksten waren de eerst helft. We stonden dan ook in de rust 1-3 voor, ondanks dat we een sterke verdediger misten heeft Anton in zijn eentje in de verdediging gestaan. En veel aanvallen van de tegenpartij kunnen tegen houden. Doordat we in de 2de helft tijdelijk een spits van het veld moesten halen, was er wat onrust op het veld en kregen we al snel 2 tegen goals. Na een kleine aanpassing op het veld wisten we weer snel voor te komen, we scoorden nog een aantal keer en kregen nog wat goals tegen, maar we hebben uiteindelijk met een mooie score van 5-7 gewonnen. 14-10-2017

Tivoli JO9-2 - Geldrop JO9-6 7-4

Na de winst van vorige week wilden we onszelf weer bewijzen en zeker op eigen veld, de tegenstander had al gespeeld tegen onze F1 en hadden toen geen schijn van kans. Natuurlijk moesten wij de eer van onze club hoog houden en hetzelfde doen. Voor de wedstrijd hadden we wat problemen omdat veel spelers er niet waren i.v.m. vakanties, stonden we met 3 spelers te wachten voordat we konden beginnen. Met de hulp van 2 spelers van de F1 zijn we de wedstrijd aangegaan met dus 1 man tekort! Na een goede start met een mooie voorsprong van 4-1 werd het nog even erg spannend toen we even gelijk kwamen te staan op 4-4. Na een kleine rust hebben we onszelf herpakt en hebben we uiteindelijk gewonnen met een prachtige score van 7-4. Zeker de laatste helft waren wij diegene die het veld domineerde. Een grote verrassing omdat we toch een moeilijke wedstrijd hadden verwacht, omdat we van het begin al 1 man tekort hadden en een keeper in de goal die nog nooit 1 wedstrijd had gekeept. Maar hij heeft zich in de wedstrijd van de goede kant laten zien en heeft gevochten voor het team net zoals alle spelers. Volgende wedstrijd is een bekerwedstrijd en ook hier gaan wij weer onze uiterste best doen! Goed gewerkt jongens.